Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Εγχειρίδιο χειρισμού κρίσεων λόγω πολιτικών ΔΝΤ από τη CIA! / Already confirmed: Civil liberties under attack! / Greece's creditors gone completely insane! / How the global financial mafia sucked Greece's blood / ECB's economic hitmen / Η Μέρκελ επιβεβαιώνει τα σχέδια των γραφειοφασιστών! /Greece: the low-noise collapse of an entire country/ How the neoliberal establishment tricked the masses again, this time in France / Ενώ η Γερμανία προετοιμάζεται για τα χειρότερα, η Ελλάδα επιμένει στο ευρώ! / Ένας παγκόσμιος "proxy" πόλεμος κατά της ελευθερίας έχει ξεκινήσει! / In reality, McCarthyism never ended in America / Ο επικεφαλής του "σκιώδους συμβουλίου" της ΕΚΤ επιβεβαιώνει ότι η ευρωζώνη είναι μια χρηματοπιστωτική δικτατορία! /With a rising Jeremy Corbyn and a declining Angela Merkel, Brexit has been upgraded to play a much more critical role / Δημοψήφισμα για Grexit: η τελευταία ευκαιρία να σωθεί η Ελλάδα και η τιμή της Αριστεράς / Populism as the new cliche of the elites to stigmatize anyone not aligned with the establishment / Δεν γίνεται έτσι "σύντροφοι" ... / Panama Papers: When mainstream information wears the anti-establishment mask / The Secret Bank Bailout / The head of the ECB “shadow council” confirms that eurozone is a financial dictatorship! / A documentary by Paul Mason about the financial coup in Greece / The ruthless neo-colonialists of 21st century / First cracks to the establishment by the American people / Clinton emails - The race of the Western neo-colonialist vultures over the Libyan corpse / Επιχείρηση Panama Papers: Το κατεστημένο θέλει το μονοπώλιο και στις διαρροές; / Operation "looting of Greece" reaches final stage / Varoufakis describes how Merkel sacrificed Greece to save the Franco-German banks / France officialy enters the neo-Feudal era! / The US establishment just gave its greatest performance so far ... / A significant revelation by WikiLeaks that the media almost ignored / It's official: the US is funding Middle-East jihadists! / Οι αδίστακτοι νεο-αποικιοκράτες του 21ου αιώνα / How to handle political unrest caused by IMF policies! / Πώς το νεοφιλελεύθερο κατεστημένο ξεγέλασε τις μάζες, αυτή τη φορά στη Γαλλία / Οι Γάλλοι νεοαποικιοκράτες επιστρέφουν στην Ελλάδα υπό 'ιδανικές' συνθήκες

21 May, 2016

Η απόλυτη κυριαρχία της τραπεζομιντιακής δικτατορίας συνεχίζεται ...

Ο νόμος για την υποχρέωση των ελληνικών τραπεζών να δημοσιεύουν αναλυτικά τα ποσά που δαπανούν για διαφήμιση σε ΜΜΕ μπορεί να άργησε επί χρόνια για προφανείς λόγους, ωστόσο η πρόσφατη ψήφισή του είναι ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση της διαφάνειας. Παρότι πάντα υπάρχουν πολλοί τρόποι μη εμφάνισης όλων των πραγματικών διαφημιστικών και άλλων πακέτων προς μέσα και «φιλικούς δημοσιογράφους», από τα αναλυτικά στοιχεία που έδωσαν οι 4 συστημικές τράπεζες και η μικρότερη Attica Bank προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα για τις κοινές αλλά και τις ιδιαίτερες «προτιμήσεις» του ελληνικού τραπεζικού συστήματος προς τις εταιρείες μέσων ενημέρωσης. Η επεξεργασία αυτών των στοιχείων οδηγεί σε πολλά συμπεράσματα, εντοπίζει κραυγαλέες περιπτώσεις ευνοϊκής μεταχείρισης φυσικών προσώπων και εταιρειών και αποτυπώνει με έναν άλλο τρόπο τις στενές, σχεδόν «διάφανες» σχέσεις των ΜΜΕ με την οικονομική ελίτ, προκαλώντας εύγλωττα ερωτήματα.

6 - Συμπεράσματα

  • Το 2015 τα διαφημιστικά ποσά κατανέμονται σε ποσοστό πάνω από 80% στα παλιά τζάκια της εξουσίας που σήμερα πολιτικά κινούνται στον ρόλο της αντιπολίτευσης. Πάνω από το 90% των ΜΜΕ που ωφελήθηκαν από τα διαφημιστικά πακέτα εκφράζουν πολιτικά τη Ν.Δ., το ΠΑΣΟΚ και το Ποτάμι. Ορισμένα δε, εξαιρετικά ευνοημένα, εκφράζουν έμμεσα τη Χρυσή Αυγή.

  • Οι τράπεζες δεν ενδιαφέρονται για τις υγιείς επιχειρήσεις, αλλά προτιμούν επιχειρήσεις που θα στηρίξουν τα δικά τους συμφέροντα και τα προφίλ τους. Για τον λόγο αυτόν η κατανομή ξεφεύγει συχνά από τηλεθεάσεις, ακροαματικότητες, επισκεψιμότητες και κυκλοφορίες.

  • Τα μεγαλύτερα ποσά δόθηκαν στα πλέον υπερχρεωμένα ΜΜΕ.

  • Το 69% της τραπεζικής διαφημιστικής δαπάνης στον Τύπο κατευθύνεται σε 5 μόλις εκδότες (ΘΕΜΑ, ΔΟΛ, ΕΘΝΟΣ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, REAL).

  • Βασικός στόχος της τραπεζικής διαφήμισης δεν είναι η προώθηση τραπεζικών προϊόντων, ούτε τόσο η προσπάθεια να πειστεί ο κόσμος να επαναφέρει τις καταθέσεις του στα ιδρύματα, όσο να αγοραστεί ο χώρος και η δημοσιογραφική συνείδηση (των υποπληρωμένων εργαζομένων στα μέσα), ώστε να αποκρυβούν οι πραγματικές ευθύνες των διοικήσεων των τραπεζών.

Πηγή:


[1] [2] [3] [4] [5] [7]

Σχετικά:

No comments:

Post a Comment